

Bild 1 av 2
NEW

Lambdasond Aic 71933
DAIHATSU COPEN, CUORE VI, GRAN MOVE, MATERIA, MOVE, SIRION, TERIOS, TREVIS, YRV FIAT SEDICI HONDA ACCORD V, ACCORD Aerodeck V, ACCORD Coupé V, ACCORD Coupé VI, CIVIC Aerodeck VI, CIVIC Coupé V, CIVIC Coupé VI, CIVIC Coupé VII, CIVIC Fastback VI, CIVIC Hatchback V, CIVIC Hatchback VI, CIVIC Hatchback VII, CIVIC Sedan V, CIVIC Sedan VI, CIVIC Sedan VII, CR-V I, CRX III, HR-V, INTEGRA Coupé, LEGEND II, LEGEND III, LEGEND Coupé II, LOGO, NSX Cabriolet I, NSX Coupé I, PRELUDE IV, PRELUDE V, SHUTTLE JAGUAR XF I, XF SPORTBRAKE LAND ROVER DISCOVERY III, DISCOVERY IV, FREELANDER 2, RANGE ROVER III, RANGE ROVER SPORT I LEXUS ES, GS, IS I, IS II, IS III, IS C, IS SportCross, LS, LX, RX, SC Cabriolet MAZDA 3, 3 Sedan, 323 C V, 323 F V, 323 S V, MPV I, MPV II, MX-3, MX-5 I, MX-5 II, MX-5 III, RX-8 MITSUBISHI CARISMA, CARISMA Sedan, COLT III, COLT IV, COLT V, ECLIPSE I, ECLIPSE II, GALANT VI, GALANT VII, GALANT VIII, GALANT Kombi VIII, GALANT Sedan VI, GALANT Sedan VII, GRANDIS, GTO Coupé, L 300 Buss III, L 300 Flak/chassi III, L200, LANCER V, LANCER VI, LANCER VII, LANCER Halvkombi IV, LANCER Kombi VII, LANCER Station Wagon V, OUTLANDER I, OUTLANDER II, PAJERO II, PAJERO III, PAJERO IV, PAJERO Canvas Top II, PAJERO Canvas Top III, PAJERO PININ I, PAJERO SPORT I, SIGMA, SIGMA Station Wagon, SPACE RUNNER, SPACE RUNNER Minibus, minivan, SPACE STAR Minibus, minivan, SPACE WAGON OPEL ASTRA G Cabriolet, ASTRA G Coupé, ASTRA G Halvkombi, ASTRA G Kombi, ASTRA G Sedan, SPEEDSTER, VECTRA B, VECTRA B Halvkombi, VECTRA B Kombi, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA A Minibus, minivan SUBARU JUSTY II, JUSTY III SUZUKI ALTO IV, ALTO V, ALTO VI, BALENO, BALENO Halvkombi, BALENO Kombi, CARRY Buss, CARRY Skåp, GRAND VITARA I, IGNIS I, IGNIS II, JIMNY Terrängbil täckt, LIANA, LIANA Halvkombi, SWIFT III, SWIFT IV, SWIFT Halvkombi II, SWIFT Sedan II, SX4, SX4 Sedan, WAGON R+, VITARA, VITARA Cabrio, X-90 TOYOTA AURIS, AURIS Kombi, AVENSIS, AVENSIS Kombi, AVENSIS Liftback, AVENSIS Sedan, AVENSIS VERSO, CAMRY, CAMRY Sedan, CELICA Coupé, COROLLA, COROLLA Compact, COROLLA Kombi, COROLLA Liftback, COROLLA Sedan, COROLLA Verso, FJ CRUISER, LAND CRUISER 100, LAND CRUISER 200, LAND CRUISER 90, LAND CRUISER PRADO, MR2 II, MR2 III, PASEO Coupé, PICNIC, PREVIA II, PREVIA III, PRIUS Liftback, PRIUS PLUS, RAV 4 I, RAV 4 II, RAV 4 III, RAV 4 Cabrio I, STARLET, VERSO, YARIS, YARIS VERSO VOLVO C30, C70 Cabriolet II, S40 II, S60 I, S80 I, S80 II, V50, V70 II, XC90 I
Slut i lager
[object Object]795 kr
/st inkl moms
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
2068465
Originalnr:
Specifikationer
- Varumärke AIC
- Modell
- Delar av den nya rörligheten
- Kabellängd (mm)
- 360
- Polantal
- 4
- Lambdasond
- Reglersond
Generell produktinformation
Våra produkter levereras vanligtvis utan monteringsanvisning
levereras. Installationen får endast utföras av utbildade
specialister. Produkter som vi tillhandahåller är endast
avsedda för avsedd och lämplig användning. Garantin
ogiltigförklaras vid felaktig, olämplig eller olämplig
applikation eller användning.
I händelse av ett klagomål måste felminnesloggar skickas in
för elektroniska artiklar som lämnar felminnesposter. Detta
påverkar följaktligen alla elektroniska föremål som
registreras, vervakas och styrs av motorstyrenheten. Det här
är sensorer av alla slag (t.ex. NOX-sensorer, ABS-sensorer),
luftmassamätare, krockkuddsglidringar, kontrollenheter för
strålkastarreglering, gasreglage, lambdasensorer eller
EGR-moduler.
Om det uppstår svårigheter under en reparation (felsökning
max 1 timme), vänligen kontakta teknisk support på:
Telefon 040 - 25 30 66 55
E-post [email protected]
Som ett resultat kan man ofta undvika omfattande felsökning
som är oproportionerligt i förhållande till normala
reparationstider.
Följande gäller klagomål: Ju mer kompletta processerna
skickas in, desto snabbare kan de behandlas. Kompletta
dokument inkluderar GWA-applikationen (inklusive KBA-nummer,
chassinummer, första registrering, motorkod, körsträcka),
första och andra installationsfaktura, Felminneslogg, guidad
felsökning och vid behov bilder. Ofullständiga dokument kan
leda till avslag på klagomålet.Our products are usually delivered without installation
instructions. Installation may only be carried out by
trained specialist technicians. Products supplied by us are
exclusively intended for proper and appropriate use. The
warranty is void in the event of improper, contrary to the
intended purpose or unsuitable application or use.
For electronic items that leave fault memory entries, it is
essential to submit fault memory logs in the event of a
claim. This consequently concerns all electronic items that
are detected, monitored and controlled by the engine control
unit, such as sensors of all kinds (e.g. NOX sensors, ABS
sensors), mass airflow sensors, airbag slip rings, headlamp
levelling control units, throttle valves, lambda sensors or
EGR modules.
If you encounter difficulties during a repair
(troubleshooting max. 1 hr.), please contact technical
support at:
Phone: 040 - 25 30 66 55
Email: [email protected]
This often avoids extensive troubleshooting that is
disproportionate to normal repair times.
The following applies to complaints: The more complete the
processes are submitted, the faster they can be processed.
Complete documentation includes the warranty application
(incl. KBA no., chassis no., first registration, engine
code, mileage), first and second installation invoice, fault
memory log, guided troubleshooting and, if applicable,
pictures. Incomplete documentation may result in rejection
of the claim.
levereras. Installationen får endast utföras av utbildade
specialister. Produkter som vi tillhandahåller är endast
avsedda för avsedd och lämplig användning. Garantin
ogiltigförklaras vid felaktig, olämplig eller olämplig
applikation eller användning.
I händelse av ett klagomål måste felminnesloggar skickas in
för elektroniska artiklar som lämnar felminnesposter. Detta
påverkar följaktligen alla elektroniska föremål som
registreras, vervakas och styrs av motorstyrenheten. Det här
är sensorer av alla slag (t.ex. NOX-sensorer, ABS-sensorer),
luftmassamätare, krockkuddsglidringar, kontrollenheter för
strålkastarreglering, gasreglage, lambdasensorer eller
EGR-moduler.
Om det uppstår svårigheter under en reparation (felsökning
max 1 timme), vänligen kontakta teknisk support på:
Telefon 040 - 25 30 66 55
E-post [email protected]
Som ett resultat kan man ofta undvika omfattande felsökning
som är oproportionerligt i förhållande till normala
reparationstider.
Följande gäller klagomål: Ju mer kompletta processerna
skickas in, desto snabbare kan de behandlas. Kompletta
dokument inkluderar GWA-applikationen (inklusive KBA-nummer,
chassinummer, första registrering, motorkod, körsträcka),
första och andra installationsfaktura, Felminneslogg, guidad
felsökning och vid behov bilder. Ofullständiga dokument kan
leda till avslag på klagomålet.Our products are usually delivered without installation
instructions. Installation may only be carried out by
trained specialist technicians. Products supplied by us are
exclusively intended for proper and appropriate use. The
warranty is void in the event of improper, contrary to the
intended purpose or unsuitable application or use.
For electronic items that leave fault memory entries, it is
essential to submit fault memory logs in the event of a
claim. This consequently concerns all electronic items that
are detected, monitored and controlled by the engine control
unit, such as sensors of all kinds (e.g. NOX sensors, ABS
sensors), mass airflow sensors, airbag slip rings, headlamp
levelling control units, throttle valves, lambda sensors or
EGR modules.
If you encounter difficulties during a repair
(troubleshooting max. 1 hr.), please contact technical
support at:
Phone: 040 - 25 30 66 55
Email: [email protected]
This often avoids extensive troubleshooting that is
disproportionate to normal repair times.
The following applies to complaints: The more complete the
processes are submitted, the faster they can be processed.
Complete documentation includes the warranty application
(incl. KBA no., chassis no., first registration, engine
code, mileage), first and second installation invoice, fault
memory log, guided troubleshooting and, if applicable,
pictures. Incomplete documentation may result in rejection
of the claim.