Lambdasond Bosch 0 258 003 719
CITROËN EVASION Minibus, minivan, JUMPER Buss, JUMPER Flak/chassi, JUMPER Skåp, JUMPY, JUMPY Skåp, XANTIA, XANTIA Break, XM, XM Break FIAT DUCATO Buss, DUCATO Flak/chassi, DUCATO Skåp, SCUDO Buss, SCUDO Flak/chassi, SCUDO Skåp, ULYSSE LANCIA ZETA PEUGEOT 605, 806, 806 Van, BOXER Buss, BOXER Flak/chassi, BOXER Skåp, EXPERT, EXPERT Flak/chassi, EXPERT Skåp





Bild 1 av 5

Pris1 041 kr
/st inkl moms
Lev. 2-4 vardagar
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
302398
Originalnr:
09628448280, 1628 8H, 1628 9T, 96 165 116, 96 165 11680, 96 284 482 80, 96 284 48280
Specifikationer
- Varumärke BOSCH
- Rekommenderad bytesintervall (km)
- 100000
- Längd över allt (mm)
- 1520
- Antal kablar
- 4
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.