




Bild 1 av 5

Lambdasond
AUDI A4 B5, A4 B5 Avant, A4 B6, A4 B6 Avant, A4 B6 Cabriolet, A4 B7, A4 B7 Avant, A4 B7 Cabriolet, A6 C5, A6 C5 Avant, ALLROAD C5, TT, TT Roadster CADILLAC CTS CHEVROLET CAMARO SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA Vario, IBIZA II, IBIZA III, INCA, LEON, TOLEDO II SKODA FABIA I, FABIA Combi I, FABIA Praktik I, FABIA Sedan I, OCTAVIA I, OCTAVIA Combi I, SUPERB I VW BORA I, BORA Variant, CADDY Minibus, minivan II, CADDY Skåp/stor limousine II, FOX Halvkombi, GOLF IV, GOLF VAN Variant IV, GOLF Variant IV, LUPO I, NEW BEETLE, NEW BEETLE Cabriolet, PASSAT B5, PASSAT B5 Variant, PASSAT B5.5, PASSAT B5.5 Variant, POLO, POLO CLASSIC III, POLO Variant
Lev. 2-4 vardagar
Pris1 061 kr
/st inkl moms
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
302875
Originalnr:
006A906262AH, 006A906262AR, 030 906 262 D, 030 906 262 E, 030 906 262 L, 030 906 262 M, 036 906 262 H
Specifikationer
- Varumärke BOSCH
- Rekommenderad bytesintervall (km)
- 160000
- Längd över allt (mm)
- 750
- Antal kablar
- 4
- Anslutning/klämma
- Vid behov, anpassa kontaktanslutning
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.