Lambdasond Bosch 0 258 010 081
CITROËN C4 I, C4 II, C4 Coupé, C4 GRAND PICASSO I, C4 GRAND PICASSO II, C4 PICASSO II, C4 PICASSO Minibus, minivan I, C4 PICASSO Van II, C4 Sedan II, C4 SPACETOURER, C5 III, C5 AIRCROSS, C5 Break III DS 3, 3 Cabriolet, 4, 5, GRAND C4 SPACETOURER, DS 3, 3 Cabriolet, 4 / DS 4 CROSSBACK, 5 PEUGEOT 207, 207 CC, 208 I, 3008 Minibus, minivan, 3008 SUV, 308 I, 308 II, 308 CC, 308 SW I, 308 SW II, 5008, 5008 II, 508 I, 508 II, 508 SW I, 508 SW II, RCZ





Bild 1 av 5

Pris1 045 kr
/st inkl moms
Lev. 2-4 vardagar
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
302892
Originalnr:
16 093 45380, 1618 HC, 3648824, 96 651 040 80, 96 651 04080, 9665 414 080
Specifikationer
- Varumärke BOSCH
- Rekommenderad bytesintervall (km)
- 160000
- Längd över allt (mm)
- 565
- Antal kablar
- 4
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.