Lambdasond, Vänster, Höger
AUDI A1, A1 Sportback, A3, A3 Cabriolet, A3 Sportback, A4 Allroad B8, A4 B8, A4 B8 Avant, A5, A5 Cabriolet, A5 Sportback, A6 C6, A6 C6 Avant, A6 C7, A6 C7 Avant, A8 D3, Q5, Q5 Van, Q7, Q7 Van, R8, R8 Spyder PORSCHE CAYENNE SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, IBIZA IV, IBIZA SC IV, IBIZA ST IV, LEON, TOLEDO IV SKODA FABIA II, FABIA Combi II, OCTAVIA II, OCTAVIA Combi II, RAPID, RAPID Spaceback, SUPERB II, SUPERB Kombi II, YETI VW AMAROK, BEETLE, BEETLE Cabriolet, CC B7, EOS, GOLF V, GOLF VI, GOLF Cabriolet VI, GOLF PLUS V, GOLF PLUS Van, GOLF Van VI, GOLF VAN Variant VI, GOLF Variant V, GOLF Variant VI, JETTA III, JETTA IV, MULTIVAN V, PASSAT B6, PASSAT B6 Variant, PASSAT B7, PASSAT B7 Skåp / kombi, PASSAT B7 Variant, PASSAT CC B6, POLO V, POLO Van, SCIROCCO III, SCIROCCO Van, SHARAN, SHARAN VAN, TIGUAN, TIGUAN VAN, TOUAREG, TOURAN, TOURAN VAN, TRANSPORTER Buss V, TRANSPORTER Flak/chassi V, TRANSPORTER Skåp V





Bild 1 av 5

Pris1 444 kr
/st inkl moms
Lev. 2-4 vardagar
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
302969
Originalnr:
022 906 262 CD, 025 801 726 8, 03C 906 262 AF, 03C 906 262 AJ, 03C 906 262 AM, 03C 906 262 BJ, 03C 906 263 BJ
Specifikationer
- Varumärke BOSCH
- Rekommenderad bytesintervall (km)
- 250000
- Längd över allt (mm)
- 750
- Antal kablar
- 5
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.