Lambdasond
CITROËN BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO Skåp/stor limousine, C3 II, C3 PICASSO, C4 I, C4 II, C4 Coupé, C4 GRAND PICASSO I, C4 GRAND PICASSO II, C4 PICASSO II, C4 PICASSO Minibus, minivan I, C4 PICASSO Van II, C5 III, C5 Break III DS 3, 3 Cabriolet, 4, DS 3, 4 / DS 4 CROSSBACK MINI MINI, Cabriolet, CLUBMAN PEUGEOT 2008 I, 207, 207 CC, 207 Skåp/halvkombi, 207 SW, 208 I, 3008 Minibus, minivan, 308 I, 308 CC, 308 SW I, 5008, 508 I, 508 SW I, PARTNER Skåp/stor limousine, PARTNER TEPEE





Bild 1 av 5

Pris1 545 kr
/st inkl moms
Lev. 2-4 vardagar
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
302979
Originalnr:
11 78 7 560 957, 11 78 7 590 713, 16 093 45480, 1618 LL, 1618 V0, 1918 LL, 75 907 1302
Specifikationer
- Varumärke BOSCH
- Rekommenderad bytesintervall (km)
- 250000
- Längd över allt (mm)
- 320
- Antal kablar
- 5
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.