Lambdasond
AUDI A1, A3, A3 Cabriolet, A3 Sportback, TT, TT Roadster HYUNDAI i40 I, i40 CW I KIA CARENS IV, OPTIMA SEAT ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON, TOLEDO III SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA Combi II, SUPERB II, SUPERB Kombi II, YETI VW CC B7, EOS, GOLF V, GOLF VI, GOLF Cabriolet VI, GOLF Van VI, GOLF Variant V, GOLF Variant VI, JETTA III, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B6 Variant, PASSAT B7, PASSAT B7 Skåp / kombi, PASSAT B7 Variant, PASSAT CC B6, POLO V, SCIROCCO III, SCIROCCO Van





Bild 1 av 5

Pris1 697 kr
/st inkl moms
Lev. 4-8 vardagar
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
302991
Originalnr:
06F 906 262 R, 06J 906 262 AA, 39210 2E200, 392102E200
Specifikationer
- Varumärke BOSCH
- Rekommenderad bytesintervall (km)
- 250000
- Längd över allt (mm)
- 600
- Antal kablar
- 5
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.