Lambdasond Bosch 0 281 004 026
CITROËN JUMPER Buss, JUMPER Flak/chassi, JUMPER Skåp FIAT BRAVO II, BRAVO Van, CROMA, CROMA Skåp / kombi, DUCATO Buss, DUCATO Flak/chassi, DUCATO Skåp, GRANDE PUNTO, IDEA, IDEA Van, STILO, STILO Multi Wagon, STILO VAN IVECO DAILY Buss IV, DAILY Flak/chassi IV, DAILY Flak/chassi VI, DAILY Skåp IV, DAILY Skåp V, DAILY Skåp VI, MASSIF Pick-up, MASSIF Single Cab, MASSIF Station Wagon, POWER DAILY Buss, POWER DAILY Flak/chassi, POWER DAILY Skåp LANCIA DELTA III, MUSA OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H Kombi, ASTRA H Skåp / kombi, ASTRA H TwinTop, SIGNUM Halvkombi, VECTRA C, VECTRA C GTS, VECTRA C Kombi, ZAFIRA / ZAFIRA FAMILY B, ZAFIRA B Skåp/stor limousine PEUGEOT BOXER Buss, BOXER Flak/chassi, BOXER Skåp SAAB 9-3, 9-3 Cabriolet, 9-3 Kombi, 9-3X VAUXHALL ASTRA Mk V, SIGNUM, VECTRA Mk II, ZAFIRA Mk II





Bild 1 av 5

Pris1 768 kr
/st inkl moms
Slut i lager
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
305204
Originalnr:
0000504135503, 0055189996, 00551899960, 1618 AV, 20018594120, 504135503, 55182912
Specifikationer
- Varumärke BOSCH
- Rekommenderad bytesintervall (km)
- 250000
- Längd över allt (mm)
- 400
- Antal kablar
- 5
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.