Lambdasond Bosch 0 281 004 157
CITROËN BERLINGO Flak/chassi, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO Skåp/stor limousine, C3 II, C3 AIRCROSS II, C3 PICASSO, C4 II, C4 CACTUS, C4 GRAND PICASSO II, C4 PICASSO II, C4 PICASSO Van II, C4 Skåp/halvkombi II, C-ELYSEE DS 3, 3 Cabriolet, 4, JUMPY Skåp III, SPACETOURER Buss, DS 3 PEUGEOT 2008 I, 207, 207 Skåp/halvkombi, 207 SW, 208 I, 208 II, 208 Skåp/halvkombi, 301, 308 I, 308 II, 308 SW I, 308 SW II, PARTNER Flak/chassi, PARTNER Skåp/stor limousine, PARTNER TEPEE, RIFTER





Bild 1 av 5

Pris1 339 kr
/st inkl moms
Lev. 2-4 vardagar
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
305237
Originalnr:
Specifikationer
- Varumärke BOSCH
- Rekommenderad bytesintervall (km)
- 250000
- Längd över allt (mm)
- 380
- Antal kablar
- 5
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.