Lambdasond, Höger, Vänster
CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST Minibus, minivan, BERLINGO / BERLINGO FIRST Skåp/stor limousine, C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 / C3 ORIGIN III, C3 Pluriel, C4 I, C4 II, C4 Coupé, C5 I, C5 II, C5 III, C5 Break I, C5 Break II, C5 Break III, C5 Skåp / kombi II, C6, C8, C-ELYSEE, EVASION Minibus, minivan, JUMPER Buss I, JUMPER Skåp I, SAXO, XSARA, XSARA Break, XSARA Coupé, XSARA PICASSO, XSARA Skåp / kombi, XSARA Skåp/halvkombi FIAT DUCATO Buss, DUCATO Flak/chassi, DUCATO Skåp, SCUDO Buss, SCUDO Skåp, ULYSSE LANCIA PHEDRA, ZETA PEUGEOT 106 II, 206 CC, 206 Halvkombi, 206 SW, 206 Van, 301, 306, 306 Break, 306 Cabriolet, 306 Halvkombi, 306 Skåp / kombi, 306 Skåp/halvkombi, 307, 307 Break, 307 CC, 307 SW, 308 II, 308 SW II, 406, 406 Break, 406 Coupé, 407, 407 Coupé, 407 SW, 408, 607, 806, 807, BOXER Buss, BOXER Flak/chassi, BOXER Skåp, PARTNER Flak/chassi, PARTNER Minibus, minivan, PARTNER ORIGIN Minibus, minivan, PARTNER ORIGIN Skåp/stor limousine, PARTNER Skåp/stor limousine RENAULT AVANTIME, CLIO II, LAGUNA II, LAGUNA Grandtour II


Bild 1 av 2
Pris876 kr
/st inkl moms
Slut i lager
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
368444
Originalnr:
1628 EC, 1628 HN, 1628 HQ, 96 22 99 76 80, 96 229 975, 96 229 976, 96 35 97 89 80
Specifikationer
- Längd (mm)
- 1230
- Antal kablar
- 4
- Lambdasond
- Uppvärmt
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.