Lambdasond, Fram, Vänster, Höger Vemo V42-76-0004
CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST Minibus, minivan, BERLINGO / BERLINGO FIRST Skåp/stor limousine, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO Skåp/stor limousine, C2, C3 I, C3 Pluriel, C4 I, C4 Coupé, C5 I, C5 II, C5 III, C5 Break I, C5 Break II, C5 Break III, C6, C8, C8 Van, JUMPER Buss, JUMPER Skåp, NEMO Skåp/stor limousine, SAXO, XSARA, XSARA Break, XSARA Coupé, XSARA PICASSO FIAT DUCATO Buss, DUCATO Skåp, ULYSSE LANCIA PHEDRA PEUGEOT 1007, 106 II, 206 CC, 206 Halvkombi, 206 Sedan, 206 SW, 207, 207 SW, 306, 306 Break, 306 Cabriolet, 306 Halvkombi, 307, 307 Break, 307 CC, 307 SW, 406, 406 Break, 406 Coupé, 407, 407 Coupé, 407 SW, 607, 807, BIPPER, BOXER Buss, BOXER Skåp, PARTNER Minibus, minivan, PARTNER Skåp/stor limousine, PARTNER TEPEE RENAULT AVANTIME, CLIO II, LAGUNA II, LAGUNA Grandtour II SAAB 9-3, 9-3 Cabriolet, 9-3 Kombi




Bild 1 av 4
Pris506 kr
/st inkl moms
Lev. 2-4 vardagar
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
62720
Originalnr:
1628 HN, 1628.HN, 4677 80, 4677.80, 96 229 975, 96 35 978 580, 96 359 785 80
Specifikationer
- Varumärke VEMO
- Utförande ledningsisolering
- med silikonbelagd isolering i flätad fiber
- Version
- ZR PLANAR
- Längd (mm)
- 630
- Kabellängd (mm)
- 400
- Ledarantal
- 4
- Antal kablar
- 4
- Vikt (kg)
- 0,137
- Bultmått
- 18x1,5
- Lambdasond
- Gänga förinfettad
- Lambdasond
- Uppvärmt
- Kontakthållarform
- Kantig
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.