Lambdasond, Höger Vemo V10-76-0046
AUDI A3, TT Roadster MERCEDES-BENZ E-KLASS [W211] SEAT CORDOBA, IBIZA II, IBIZA III, LEON, TOLEDO II SKODA FABIA I, FABIA Combi I, FABIA Praktik I, FABIA Sedan I, OCTAVIA I, OCTAVIA Combi I VW BORA I, BORA Variant, GOLF IV, GOLF Variant IV, NEW BEETLE, NEW BEETLE Cabriolet, TOUAREG




Bild 1 av 4
Pris671 kr
/st inkl moms
Lev. 2-4 vardagar
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
63021
Originalnr:
036 906 265 H, 36 906 265 H, 36906265H
Specifikationer
- Varumärke VEMO
- Utförande ledningsisolering
- med silikonbelagd isolering i flätad fiber
- Kontaktstift färg
- Brun
- Avgassystem
- Före katalysatorn
- Längd (mm)
- 625
- Kabellängd (mm)
- 620
- Polantal
- 4
- Antal kablar
- 4
- Vikt (kg)
- 0,17104
- Bultmått
- M18 x 1,5
- Lambdasond
- Gänga förinfettad
- Lambdasond
- Diagnossond
- För OE-nummer
- 036 906 265 H
- Kontakthållarform
- D-form
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.