Lambdasond, Höger, Vänster
CHRYSLER PT CRUISER DODGE CALIBER, JOURNEY, JOURNEY VAN JEEP COMPASS, PATRIOT MERCEDES-BENZ A-KLASS [W169, W176], B-KLASS Sports Tourer [W245, W246, W242], C-KLASS [W203, W204], C-KLASS Coupé [C204, CL203], C-KLASS T-Model [S203, S204], CLA Coupé [C117], CLA Shooting Brake [X117], CLC-KLASS [CL203], CLK [C209], CLK Cabriolet [A209], CLS [C219], E-KLASS [W211, W212], E-KLASS Cabriolet [A207], E-KLASS Coupé [C207], E-KLASS Flak/chassi [VF211], E-KLASS T-Model [S211, S212], G-KLASS [W461, W463], G-KLASS Cabrio [W463], GLA-KLASS [X156], GLK-KLASS [X204], GL-KLASS [X164], M-KLASS [W164], R-KLASS [W251, V251], S-KLASS [W221], S-KLASS Coupé [C216], SL [R230, R231], SLK [R171, R172], SLS AMG [C197], SLS AMG Roadster [R197], SPRINTER 3, 5-t Buss [B906], SPRINTER 3, 5-t Flak/chassi [B906], SPRINTER 3, 5-t Skåp [B906], SPRINTER 3, 5-t Skåp Classic [B909], SPRINTER 3-t Buss [B906], SPRINTER 3-t Flak/chassi [B906], SPRINTER 3-t Skåp [B906], SPRINTER 4, 6-t Buss Classic [B909], SPRINTER 4, 6-t Flak/chassi [B906], SPRINTER 4, 6-t Skåp [B906], SPRINTER 5-t Buss [B906], SPRINTER 5-t Flak/chassi [B906], SPRINTER 5-t Skåp [B906], VIANO [W639], VITO / MIXTO Skåp [W639], VITO Buss [W639]




Bild 1 av 4
Pris1 209 kr
/st inkl moms
Lev. 2-4 vardagar
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
63047
Originalnr:
003 542 69 18, 003 542 70 18, 003 542 71 18, 0035426918, 0035427018, 0075420118, 0095426018
Specifikationer
- Varumärke VEMO
- Utförande ledningsisolering
- med silikonbelagd isolering i flätad fiber
- Längd (mm)
- 560
- Kabellängd (mm)
- 420
- Ledarantal
- 5
- Vikt (kg)
- 0,122
- Bultmått
- M18x1,5
- Lambdasond
- Gänga förinfettad
- Lambdasond
- Reglersond
- Kontakthållarform
- D-form
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.