Lambdasond
AUDI A3, A4 B6, A4 B6 Avant, A4 B6 Cabriolet, A6 C5, A6 C5 Avant, A8 D3, ALLROAD C5, TT, TT Roadster PORSCHE CAYENNE SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA Vario, IBIZA II, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA SC IV, INCA, LEON, TOLEDO II SKODA FABIA I, FABIA Combi I, FABIA Praktik I, FABIA Sedan I, OCTAVIA I, OCTAVIA Combi I VW BORA I, BORA Variant, CADDY Minibus, minivan II, CADDY Skåp/stor limousine II, GOLF IV, GOLF Variant IV, LUPO I, NEW BEETLE, NEW BEETLE Cabriolet, POLO, POLO CLASSIC III, POLO Variant




Bild 1 av 4
Pris555 kr
/st inkl moms
Lev. 4-6 vardagar
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
63319
Originalnr:
006 A90 626 2AH, 006 A90 626 2AR, 022 906 262 BH, 022 906 262 BQ, 022 906 262 CE, 022 906 262 CF, 022 906 262 F
Specifikationer
- Varumärke VEMO
- Utförande ledningsisolering
- med silikonbelagd isolering i flätad fiber
- Kontaktstift färg
- Brun
- Avgassystem
- Efter katalysatorn
- Längd (mm)
- 570
- Kabellängd (mm)
- 570
- Polantal
- 4
- Antal kablar
- 4
- Vikt (kg)
- 0,122
- Bultmått
- M18 x 1,5
- Lambdasond
- Gänga förinfettad
- Lambdasond
- Diagnossond
- För OE-nummer
- 06A 906 262 F
- Kontakthållarform
- D-form
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.