Lambdasond, Bak, Vänster bak Vemo V10-76-0087
AUDI A4 B7, A4 B7 Avant, A4 B7 Cabriolet, A6 C6, A6 C6 Avant, A8 D3




Bild 1 av 4
Pris963 kr
/st inkl moms
Lev. 10-15 vardagar
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
85410
Originalnr:
06E 906 265 J, 06E 906 265 N, 6E 906 265 J, 6E 906 265 N, 6E906265J, 6E906265N
Specifikationer
- Varumärke VEMO
- Utförande ledningsisolering
- med silikonbelagd isolering i flätad fiber
- Kontaktstift färg
- Brun
- Avgassystem
- Efter katalysatorn
- Avgassystem
- Före katalysatorn
- Längd (mm)
- 650
- Längd över allt (mm)
- 650
- Kabellängd (mm)
- 535
- Polantal
- 4
- Anslutningsantal
- 4
- Antal kablar
- 4
- Vikt (kg)
- 0,14424
- Bultmått
- M18 x 1,5
- Lambdasond
- Gänga förinfettad
- För OE-nummer
- 06E 906 265 N
- Kontakthållarform
- D-form
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.