



Bild 1 av 4
Lambdasond, Avgasgrenrör Vemo V10-76-0075
AUDI A3 SEAT ALHAMBRA, AROSA, CORDOBA, CORDOBA Vario, IBIZA II, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA SC IV, IBIZA ST IV, INCA, LEON, TOLEDO II SKODA FABIA I, FABIA II, FABIA Combi I, FABIA Combi II, FABIA Praktik I, FABIA Sedan I, OCTAVIA I, OCTAVIA Combi I, ROOMSTER, ROOMSTER Praktik VW BORA I, BORA Variant, CADDY Minibus, minivan II, CADDY Skåp/stor limousine II, FOX Halvkombi, GOLF IV, GOLF V, GOLF PLUS V, GOLF Variant IV, GOLF Variant VI, LUPO I, POLO, POLO III, POLO V, POLO CLASSIC III, POLO Sedan IV, POLO Variant, SHARAN
Lev. 2-4 vardagar
Pris973 kr
/st inkl moms
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
86952
Originalnr:
Specifikationer
- Varumärke VEMO
- Utförande ledningsisolering
- med silikonbelagd isolering i flätad fiber
- Kontaktstift färg
- Svart
- Avgassystem
- Före katalysatorn
- Längd (mm)
- 680
- Kabellängd (mm)
- 540
- Polantal
- 4
- Antal kablar
- 4
- Vikt (kg)
- 0,16594
- Bultmått
- M18 x 1,5
- Lambdasond
- Gänga förinfettad
- Lambdasond
- Reglersond
- För OE-nummer
- 06A 906 265 AP
- Kontakthållarform
- D-form
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.