Lambdasond, Fram, Höger fram, Vänster fram, Mitt till höger, Nedr
AUDI A3, A3 Cabriolet, A3 Sportback, A4 B7, A4 B7 Avant, A4 B7 Cabriolet, A6 C6, A6 C6 Avant, R8, R8 Spyder, TT, TT Roadster SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, IBIZA III, LEON, TOLEDO II, TOLEDO III SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA II, OCTAVIA Combi I, OCTAVIA Combi II, SUPERB II VW BEETLE, BEETLE Cabriolet, BORA I, BORA Variant, EOS, GOLF IV, GOLF V, GOLF VI, GOLF PLUS V, GOLF Variant IV, JETTA III, NEW BEETLE, NEW BEETLE Cabriolet, PASSAT B6, PASSAT B6 Variant, PASSAT CC B6, PHAETON, SCIROCCO III, SHARAN, TIGUAN, TOUAREG, TOURAN




Bild 1 av 4
Pris880 kr
/st inkl moms
Lev. 2-4 vardagar
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
87019
Originalnr:
06F 906 262 D, 6F 906 262 D
Specifikationer
- Varumärke VEMO
- Utförande ledningsisolering
- med silikonbelagd isolering i flätad fiber
- Kontaktstift färg
- Svart
- Avgassystem
- Efter katalysatorn
- Husets färg
- Svart
- Version
- ZR-PLANAR
- Längd (mm)
- 1100
- Kabellängd (mm)
- 925
- Polantal
- 4
- Antal kablar
- 4
- Vikt (kg)
- 0,173
- Bultmått
- M18 x 1,5
- Lambdasond
- Gänga förinfettad
- Lambdasond
- Diagnossond
- För OE-nummer
- 06F 906 262 D
- Kontakthållarform
- D-form
Generell produktinformation
För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.