Fortsätt till huvudinnehållet
Termostat, kylvätska Aic 75180 AIC
Termostat, kylvätska Aic 75180 AIC
Termostat, kylvätska Aic 75180 AIC
Bild 1 av 3
NEW

Termostat, kylvätska Aic 75180

CHEVROLET CAPTIVA, CAPTIVA Van, CRUZE, EPICA, LACETTI, LACETTI Kombi, NUBIRA Kombi, NUBIRA Sedan HYUNDAI ACCENT I, ACCENT II, ACCENT III, ACCENT Sedan, ACCENT Sedan II, ACCENT Sedan III, COUPE I, COUPE II, ELANTRA III, ELANTRA Sedan III, ELANTRA Sedan IV, ELANTRA Sedan V, ELANTRA Sedan VI, GENESIS Coupé, GETZ, GRACE Buss, GRANDEUR, H-1 / STAREX Buss, H-1 Cargo, H-1 Flak/chassi, H-1 Skåp, H-1 Travel, H100 Buss, H100 Flak/chassi, H100 Skåp, HIGHWAY VAN, i30, i30 FASTBACK, i30 Kombi, i40 I, i40 CW I, ix35, KONA, LANTRA II, LANTRA Kombi II, MATRIX, PORTER Flak/chassi, PORTER Skåp, SANTA FÉ I, SANTA FÉ II, SANTA FÉ III, SANTA FÉ Skåp/SUV I, SANTA FÉ Skåp/SUV II, SONATA IV, SONATA V, SONATA VI, SONATA VII, TIBURON Coupé, TRAJET, TRAJET Skåp/stor limousine, TUCSON, TUCSON Skåp/SUV KIA CARENS IV, CARENS Minibus, minivan I, CARENS Minibus, minivan III, CEE'D Halvkombi, CEE'D SW, CERATO Halvkombi I, CERATO Sedan I, CERATO Sedan II, CERATO Sedan III, MAGENTIS II, OPTIMA, OPTIMA Sportswagon, PRO CEE'D, RIO II, RIO Sedan II, SORENTO I, SORENTO II, SORENTO III, SORENTO Skåp/SUV II, SORENTO VAN I, SOUL II, SOUL III, SPORTAGE II, SPORTAGE III, SPORTAGE IV, SPORTAGE VAN II, STINGER, STINGER Hatchback Van MITSUBISHI L 300 / DELICA Flak/chassi II, L 300 Buss III, L 300 Flak/chassi III, L 300 Skåp III, L200, L400 Skåp OPEL ANTARA A
Slut i lager
[object Object]125 kr
/st inkl moms
Lägg till i favoriter
Frakt:
Pris79 kr
Artnr:
2071588

Specifikationer

Varumärke
AIC
Modell
Ursprunglig aic-kvalitet
För fabrikat
FUJI SEIKO
Kåpmodell
Utan kåpa
Öppningstemperatur
82
Reservdelar
Med tätning

Generell produktinformation

Våra produkter levereras vanligtvis utan monteringsanvisning
levereras. Installationen får endast utföras av utbildade
specialister. Produkter som vi tillhandahåller är endast
avsedda för avsedd och lämplig användning. Garantin
ogiltigförklaras vid felaktig, olämplig eller olämplig
applikation eller användning.
I händelse av ett klagomål måste felminnesloggar skickas in
för elektroniska artiklar som lämnar felminnesposter. Detta
påverkar följaktligen alla elektroniska föremål som
registreras, vervakas och styrs av motorstyrenheten. Det här
är sensorer av alla slag (t.ex. NOX-sensorer, ABS-sensorer),
luftmassamätare, krockkuddsglidringar, kontrollenheter för
strålkastarreglering, gasreglage, lambdasensorer eller
EGR-moduler.
Om det uppstår svårigheter under en reparation (felsökning
max 1 timme), vänligen kontakta teknisk support på:
Telefon 040 - 25 30 66 55
E-post [email protected]
Som ett resultat kan man ofta undvika omfattande felsökning
som är oproportionerligt i förhållande till normala
reparationstider.
Följande gäller klagomål: Ju mer kompletta processerna
skickas in, desto snabbare kan de behandlas. Kompletta
dokument inkluderar GWA-applikationen (inklusive KBA-nummer,
chassinummer, första registrering, motorkod, körsträcka),
första och andra installationsfaktura, Felminneslogg, guidad
felsökning och vid behov bilder. Ofullständiga dokument kan
leda till avslag på klagomålet.Our products are usually delivered without installation
instructions. Installation may only be carried out by
trained specialist technicians. Products supplied by us are
exclusively intended for proper and appropriate use. The
warranty is void in the event of improper, contrary to the
intended purpose or unsuitable application or use.
For electronic items that leave fault memory entries, it is
essential to submit fault memory logs in the event of a
claim. This consequently concerns all electronic items that
are detected, monitored and controlled by the engine control
unit, such as sensors of all kinds (e.g. NOX sensors, ABS
sensors), mass airflow sensors, airbag slip rings, headlamp
levelling control units, throttle valves, lambda sensors or
EGR modules.
If you encounter difficulties during a repair
(troubleshooting max. 1 hr.), please contact technical
support at:
Phone: 040 - 25 30 66 55
Email: [email protected]
This often avoids extensive troubleshooting that is
disproportionate to normal repair times.
The following applies to complaints: The more complete the
processes are submitted, the faster they can be processed.
Complete documentation includes the warranty application
(incl. KBA no., chassis no., first registration, engine
code, mileage), first and second installation invoice, fault
memory log, guided troubleshooting and, if applicable,
pictures. Incomplete documentation may result in rejection
of the claim.

Skruvatklubben - Förenklar ditt fordonsägande

Bli medlem i Skruvat och få exklusiva deals och de senaste nyheterna. Gå med idag och få 15% på nästa köp.

Handla tryggt till lägsta pris!

Skulle du hitta samma bildelar billigare än på Skruvat.se så garanterar vi dig samma pris. Testa vår prisgaranti!

Kundservice

Tjänster

Copyright © 2025 AB Skruvat Reservdelar. All rights reserved.
Bildelar på nätet, Reservdelar, Biltillbehör, Verktyg, Däck & Fälg, MC och Båtdelar. Bra bildelar till låga priser.